بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی یا neuromarketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که با هدف معرفی و فروش کالا یا خدمات به مشتری بدون نیاز به توضیح با ترکیب رنگ، طرح و نوع کاربری مفهوم و پیام را منتقل می‌کنند. بازاریابی عصبی ارزانتر و بهتر از تبلیغات عمل می‌کند.

روحیه و علاقه افراد پایه بازاریابی عصبی

در بازاریابی عصبی شما با علاقه و خواسته افراد از نظر روحی و روانی باید کلنجار بروید و محصولی که در حال معرفی و فروش آن هستید باید به اندازه توجیه کنید و دلایل قانع کننده برای تشویق مشتری به خرید نسبت به آن کالا حتی اگر معروف نباشد ایجاد کنید. تا بتواند با اعتماد به نفس بالا کالا را خریداری کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و روش های مختلف بازار یابی عصبی مقاله بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ را مطالعه کنید.

مهارت استوری تلینگ در بازاریابی

در این روش معرفی و فروش محصول بر اساس قصه و داستان به مشتری معرفی می‌شود.  ما در این بخش در مورد مهارت استوری تلینگ به صورت مفصل بحث کرده ایم.

در استوری تلینگ  در امور بازاریابی شما با تاریخچه و چگونگی پیدایش محصول و تعریف آن به گونه های مختلف اغوا کننده برای جلب نظر مشتری استفاده می‌کنید. برای اینکار نیاز به مهارت بالا در ارتباط با مشتری و شناخت عکس العمل و نگاه مشتری به داستان دارد.

برای موفیقت در مهارت های بازاریابی به روش استوری تلینک باید یک داستان عالی را طراحی کنید. با برجسته کردن مشکلاتی که اگر از محصول استفاده نشود چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید خط داستان را ادامه می‌دهید. بعد وارد مباحث تاثیر کالا در شکست با پیروزی یا خصوصیات و معایب خواهید پرداخت. پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر مقاله مهارت استوری تلینگ در کسب وکار را مطالعه کنید.

علوم بازاریابی عصبی بسیار پیچیده و حاوی نکات و مطالب ارزشمند دیگری است که سعی می‌کنیم به مرور در این بخش این مقالات را تهیه و برای شما قرار دهیم.

  • مهارت استوری تلینگ در کسب وکار

    یک ضرب المثل آمریکایی می گوید: آنهایی که قصه تعریف میکنند بر جهان حکومت میکنند. این روزها این مسئله در بازاریابی خیلی پررنگ شده است....

    View Full Post
    استوری تلینگ:اکثر ما تنها در کودکی شیفته ی شنیدن داستان ها نیستیم یا داستان شنیدن و نقل کردن تنها معطوف به شب یلدا نمیشود. اما چه چیزی باعث شده در بزرگسالی هم علاقه به داستان شنیدن داشته باشیم؟ گاهی در طی روز ممکن است جذب داستان هایی بشویم، مانند داستان شروع یک کسب و کار...
    2
  • بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ

    نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی نوع جدیدی از بازاریابی است ، از آن در تحلیل انواع بازاریابی ها استفاده می شود تا بتوان انتخاب مشتریان و...

    View Full Post
    بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست؟ نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی نوع جدیدی از بازاریابی است ، از آن در تحلیل انواع بازاریابی ها استفاده می شود تا بتوان انتخاب مشتریان و مصرف کنندها را به صورت دقیق و درست تشخیص داد. برای این کار ، بازاریابی عصبی ازعلم و تکنولوژی های پزشکی...
    15